Alla inlägg under augusti 2016

Av Malin Chalin - 15 augusti 2016 16:44

I Died
Today



Again.

Av Malin Chalin - 15 augusti 2016 16:43

Fredriks Mörker
25/7-2016

Du såg på mig
Med glittrande tinder
Du såg att, för mig
Fanns inga hinder

Din kärlek
Fick mig se
Din värme
Lärde mig ge

Mina murar revs
Min själ flög fri
I din närhet
Fanns bara vi

Solen gömdes i molnen
Din hand försvann från min
Rädslan var evig
Den var lika som din

Söker din värme
Söker din tröst
Jag behöver dig
Vill höra din röst

Så långt borta
Men i hjärtat så starkt
Vrålar i ilska
Gråter så argt

I mörkret
Finns han jag älskar
I mörkret
Finns han jag håller kär

Kan ej längre se
Svart är min dimma
Allt jag vet är
Jag kan inte,
Lämna honom där...

Av Malin Chalin - 15 augusti 2016 16:42

Sammanlagt har han gjort slut med mig sex gånger, via sms och i mobilsamtal.

Det här känner jag om det:

I?ve seen a lot of people break up over text messages and it?s just horrible. My ex broke up with me over a text, and I was just shocked and stunned for a good hour. I kept scratching my head thinking about it. About how someone could just write a few lines of text and end things forever? How can someone just forget about everything we shared and not even give me the courtesy of saying goodbye in person? It?s very immature and pretty painful, have the guts to talk about it in person, don?t let them feel used, don?t let them think less of themselves. Trust me, text breakups are the worst kind!



Av Malin Chalin - 15 augusti 2016 16:39

Han e ju min bästa vän.

Han e min sambo.

O jag behöver prata med min bästa vän om min sambo...

?

Av Malin Chalin - 15 augusti 2016 16:38

Loved Me Back To Life - Celine Dion

http://youtu.be/nKpbV_lzBUQ

Av Malin Chalin - 15 augusti 2016 16:36

Vet du mitt hjärta...?

Jag trodde verkligen att efter alla dessa månader att vi skulle sätta oss och prata, reda ut allt. Jag har väntat på det och dig, att du ska komma tillbaka.
För jag är iaf inte den samma som jag var innan. Jag ville visa dig när du blev dig själv igen vem jag blivit.
Jag är stolt över vem jag blivit, jag är tillbaka från krampanfallet och är så mycket mer Jag med starkare psyke, vågar visa mina känslor mer och står för det jag säger till hundra procent!
Jag har valt att bli en person som jag kan älska.

Jag känner mig så maktlös nu. Känns som jag talar till en vägg..
Det gör vansinnigt ont att inte få bli hörd. Att du ska ta det här beslutet själv och inte ens låta mig få prata med dig.
Jag tycker att vi har ett starkt förflutet med en enorm kärlek. Tyvärr förstörde vi mycket med alkohol och droger.. Vi kommunicerade inte. Lät bara saker bero. Vi kämpade inte tillräckligt eller nej, JAG kämpade inte nog.
Vi har mycket att diskutera, mycket att reda ut.
Och jag är säker på att vi skulle kunna försöka rädda oss! Eller vad tror du?
Jag vill inte lämna det här utan att ha gett det allt jag har!!
Jag har så mycket att ge och jag bara väntat på dig och dina bipolära ögon.
Under dom här månaderna har mitt hjärta bara blivit större, jag började älska dig ännu mer (trodde inte det var möjligt), jag lärde känna dig på många olika plan. Vilket jag tycke förde oss närmare.
Jag tycker verkligen att Vi, vår familj är värd åtminstone en chans till.
Vi saknar dig, både Maya och jag.

Kan vi ses på måndag?

Kram ??

Av Malin Chalin - 15 augusti 2016 16:28

Jag mår kroppsligt illa av ångest.. Som den senaste månaden men jag har inte kunnat berätta. Du ville inte prata med mig. Som nu.
Jag orkar inte Fredrik...
Snälla du kan väl säga någonting om hur framtiden kan te sig.
Jag har famlat i blindo Så länge, det här tar knäcken på mig.
Ska jag vänta? Ska jag försöka nå dig, prata, smsa..?
Det känns verkligen som min själ sakta dör... Jag VILL inte vara utan dig!!!
Kan vi ses?
Jag kan väl iaf få se dig igen? Ge dig en kram kanske...
Allt gör så galet ont!
Jag orkar inte längre...
Min kropp håller återigen på att stänga ner..
Säg nånting.
Jag ser ingen mening i något. Jag vill bara vara med dig!
Jag förstår om du tycker jag är jobbig men en väntan på den man älskar. En m an som långsamt o på enormt många vis, ändrade sig, sin skepnad sin person.
Allt har stått på paus för mig i fyra mån.
Jag klarar inte ovissheten.
Om du vill tänka, Fine.
Men säg det då.
Ovissheten är fruktansvärd.

Av Malin Chalin - 15 augusti 2016 16:16

Fan ta F!
Han säger att han älskar mig men jag stället "för höga" krav på honom. Sen att jag stött bort honom för mycket sista tiden..
Det är nåt som inte stämmer.. Tror han träffat nån men är för feg för att säga det.
Så allt jag gjorde för honom var förgäves...höll på att dö för fan!!
Han säger Just nu så stäng av dina känslor??? Men sen säger han att han älskar mig.
Fattar ingenting.
Men man ska gå på magkänslan o den säger att han har ljugit länge o att han fortfarande gör det.
Jag försöker stänga av, vi får se hur det går....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards