Alla inlägg under maj 2017

Av Malin Chalin - 28 maj 2017 14:16

Jag fick nyligen veta av min syster o hennes man att mitt hjärta hälsat på dom nånstans runt jul.
Hjärtat bara dog.
Vad gjorde han där?
Varför har han kontakt med dom?
Vad ville han, förutom att ge dom en sak som dom pratat om förut?
Han hade bara dykt upp.
Trodde han att jag fortfarande bodde där o sökte kontakt med Mig?
Eller ville han Bara lämna den där grejen?
Å varför sa dom inget om det?
Tänk om allt hade varit annorlunda? Att vi hade haft kontakt nu?
Varför sa dom inget?
Dom visste att han var mitt allt o att jag ville ha honom, prata med honom.
Han kanske tror att jag inte brydde mig om att han åkte till dom.
Att jag skulle va ointresserad.
Vad fel han skulle ha då.

Men det är länge sen nu.
Å han har redan gett upp.
Ingen idé att älta det nu, finns ändå inte nåt jag kan göra.

O för att va lite positiv.
Solen skiner o sommaren ligger för fötterna!
Fan va jag ska njuta den här sommaren. Utnyttja varje dag.
Skratta så ofta jag kan!
O inte titta bakåt.

Men om framtiden vill så möter jag honom igen. ?

(Hoppet är det sista som lämnar än...)

Av Malin Chalin - 1 maj 2017 19:40


Vad gjorde jag för fel...?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards