Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av Malin Chalin - 5 augusti 2017 12:54

Jaha..
Nu finns du i mina tankar igen.
Gick in på Pinterest, som jag avregistrerade för ett tag sedan, du har lagt upp citat som jag antar var menat för mig eller så är det bara jag som hoppas.
Jag längtar fortfarande efter dig.
Fan!
Vill inte erkänna det...
Men (MEN!) när jag läste citaten så kändes det annorlunda på nåt sätt. Jag sögs inte ner i mörkret. Paniken spred sig inte. Tårarna rann inte.
Är jag över honom?
Kanske.
Men jag saknar honom.
Saknar min Fredrik.
Men nu känns det ok att sakna honom. Att jag ens tänker så efter allt han gjort mot mig. Skäms du inte Fredrik?
Du sa att jag var din stora kärlek o så behandlade du mig så här, om du nu listat ut det som hände.
Tror han fortfarande tror jag vart otrogen men nu känns det som att det är hans problem, jag vet ju sanningen.
Hans bekymmer.
Han kan gå o gråta för nåt som inte hänt så mycket han vill men jag hoppas han själv fått fram svaret som jag hela tiden haft.
Det fanns ingen annan.
Skiter i va han tror.
Jag levde i ett ärligt förhållande.
Dessvärre vet jag inte vad han gjorde.. Men han sa att han inte gjort något o jag är beredd att tro på det, för att han va han.

Låt mig komma över honom, helt.
Jag behöver det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards