Direktlänk till inlägg 17 november 2016

17/11-2016

Av Malin Chalin - 17 november 2016 20:08

Torsdag idag.
Typ sista dagen att svara.
Om han inte bara dyker upp imorn...?

Men det tror jag inte.
Han har väl fullt upp med sitt.
Sitt...
Där inte jag är inkluderad.

Vet inte hur jag ska klara av detta.
När han la upp dom där goa citaten så blev jag så otroligt glad, trodde verkligen att allt skulle ordna sig men nu, jag vet inte.
Han säger ju inget.
Han bara låter mig gå o grubbla. Han vet att jag vill ha honom, att jag går o väntar.
Men ändå, inget.
Alltså han måste ju göra detta medvetet, såra mig medvetet.
Jag vill bara gråta.
Han lyfter mitt hopp för att sedan dra undan mattan, igen.
Han kanske tycker att han sa för mycket o nu inte vet vad han ska göra.
Ville han att jag i tysthet skulle vanka fram o tillbaka o vänta på hans signal?
Jag vet inte ens det.
Han sa bara att jag fortfarande var hans kärlek.
Inget mer.
Inget om att jag inte skulle höra av mig.
Det var väl bara jag som inte fatta.
Jag fatta inte att jag skulle hålla käften o låta honom vara.

Varför kunde han inte vara ärlig? Varför kan han inte skriva ett mess o i alla fall försöka förklara?
Är jag inte värd det?
Vad är hans kärlek då värd?
Tårarna bara rinner.

Jag har lagt upp citat om längtan o sorg, kanske är det därför han inte säger något. Han sårar mig o han vet det.
Men jag vet i mitt hjärta att han inte vill såra mig, det är något annat.
Men vad?
Varför kan han inte höra av sig?
Det är det här plågar mig mest, hans tystnad.

Hur länge ska jag acceptera det?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Chalin - 2 juli 2018 18:20

?????????????????????? OVER AND OUT ?????????????????????? ...

Av Malin Chalin - 21 april 2018 22:54

Jag minns hu du dansade ?

Av Malin Chalin - 21 april 2018 22:11

Jag minns hu du dansade ?

Av Malin Chalin - 2 januari 2018 19:08

Det är lite så det känns

Av Malin Chalin - 16 december 2017 04:28

https://youtu.be/A36lizh58Ag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards