Direktlänk till inlägg 12 oktober 2016

12/10-2016

Av Malin Chalin - 12 oktober 2016 15:41

Jag vill skicka ett sms till Fredrik men jag vet inte om jag vågar.
Jag är så förjävligt rädd för svaret.
Är det nån här som kan ge mig ett råd?
Jag vill ju bara ha honom i mitt liv... Vad gör jag?
Ska jag våga skicka detta?


SMS

Hej Fredrik.

Du har blockat mig överallt, vilket jag har svårt att förstå eftersom du lovade att aldrig göra det men okej, det är ditt val.

Du hör inte av dig på månader sen messar du "jag älskar dig..."
Jag svarar i all ärlighet att jag älskar dig med.

Jag vill ha en plats i ditt liv.
Jag vill att du ska ge mig en plats i ditt.
Men jag är rädd att du inte vill eller att jag går för fort fram så du bara stänger av pga det.
Men i sanningens namn är din närhet som jag drömmer om mest.

Jag kommer alltid önska att du söker upp mig någon dag.
Men just nu måste du ge mig någonting.
Visa någonting.
Tala om för mig ifall jag inte längre hör hemma i ditt liv.
Eller om du vill att jag ska stanna.
Du måste säga nånting.
Jag kan inte gå omkring o gissa länge.

Antingen klipper vi våra band eller så får du säga nåt.

Jag (vi) har kämpat i snart åtta månader med det här.

Det tär på mig.
Säkert på dig med.
Hjälp mig förstå.

Även fast du skulle bestämma dig för att jag just nu eller aldrig får plats i ditt liv så kommer jag Alltid finnas för dig.

Jag kommer aldrig blocka dig.

Ångrar du dig så står jag redan vid din sida.
Det vet du.

Det får du aldrig tvivla på.

Din Malin


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Chalin - 2 juli 2018 18:20

?????????????????????? OVER AND OUT ?????????????????????? ...

Av Malin Chalin - 21 april 2018 22:54

Jag minns hu du dansade ?

Av Malin Chalin - 21 april 2018 22:11

Jag minns hu du dansade ?

Av Malin Chalin - 2 januari 2018 19:08

Det är lite så det känns

Av Malin Chalin - 16 december 2017 04:28

https://youtu.be/A36lizh58Ag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards