Alla inlägg den 8 september 2016

Av Malin Chalin - 8 september 2016 09:43

Älskade lille vän,
Vad är det du menar nu...?
Vi messade lite igår, lite små löjliga saker men det var ändå något som gladde mig enormt.
Idag är en dag då jag saknar dig verkligen saknar dig.
Men det finns nåra saker jag inte förstår.
Den största frågan handlar om det här med Gud.
Du har sagt att han är nr ett på din lista, varsågod. Det är en tro, det kan jag inte ta ifrån dig. Jag menar jag tror på andar ingen kan få mig att ändra mig där. Det är bara att jag förstår inte hur det kom sig att du fann Gud. Förr tyckte du det var löjligt. Eller? Ljög du? Skämdes du över din tro då?
Jag bara fattar inte.
Hoppas du nån gång vill förklara. Vill verkligen förstå.
Jag har varit så arg att det tom gick ut över din tro... Känner mig dum över det så gör man inte.
Hoppas jag kan be om ursäkt för det mellan fyra ögon nån gång så du ser att ursäkten är genuin.
Igår iaf så la du upp några citat.
Jag förstår inte dom heller. Kolla!




Va fan menar du?
Vill du att jag ska höra av mig nu? Ska jag tvinga mig på igen?
Alltså jag vill inget hellre än att ta upp kontakten med dig men jag är rädd.
Rädd för att du ska backa ifrån mig igen. Försvinna så långt bort att jag aldrig ser dig igen.
Varför kan du inte visa mer än dessa citat? Är citaten riktade mot mig?
Eller är det bara en önskan från min sida? En dröm?
Jag är så jävla rädd.
Jag vill inte stöta bort dig! Fan vi hade ju våran första "konversation" i dessa mess igår/förrgår.
Jag blir på riktigt galen.
Snälla Fredrik få mig att förstå...
Visa mig vad du vill.
Jag ber dig. ??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards