Direktlänk till inlägg 7 september 2016

6/9-2016

Av Malin Chalin - 7 september 2016 09:31

Du hörde av dig!!
Du fick mitt paket o du gillade tröjorna! Du slängde dom inte, du blev glad.

Fan!
Kan jag inte bestämma mig nån gång!! Jag vill ha dig, jag vill inte ha dig.
Jag vill förlåta, jag vill gå vidare. Fan!
Tänkte på en sak förut idag. Alla pojkvänner jag haft så har jag tänkt "hur länge håller detta?" För jag visste att det aldrig skulle vara för livet, ville nog inte ens det. Inte ens när jag gifte mig kände jag så. Men (MEN!) med dig, My Love så fick jag aldrig den känslan. Kände aldrig att det skulle ta slut. Kände bara att jag ville leva med dig. Älska dig.
Men så hände allt det här.
Du tycker att jag svikit dig.
Jag känner att du har svikit mig.
Vi står på var sin sida om en hög mur. En psykologisk mur som du o din hjärna har byggt.
Jag river, klöser o vrålar på min sida, försöker få kontakt.
Du vankar fram o tillbaka på din o undrar va fan som hänt.
Det är iaf va jag tror.
Jag tror du är vilsen i ett mörker utan en strimma av ljus.
Ensam.
Ledsen o ensam i en värld som inte förstår. Som inte kan förstå, för dom var inte där. Dom fanns inte vid din sida när du behövde nån som mest.
Jag fanns där.
Du förstår det inte men jag fanns där. Hela tiden, hela jävla plågsamma tiden!!
Varför minns du inte att jag gjorde allt för att hjälpa dig?
Varför?
Varför förstår du inte hur grovt du sårat mig? Finns det någon som helst tanke på va du gjort mot mig?
Hur jag gick från att vara den lyckligaste till att kämpa för oss o sen lämnas i ett hörn o för att glömmas bort.
Du svek mig när jag behövde dig som mest.
Jag svek aldrig dig.
Inte som du tror.
Jag stack aldrig ifrån dig.
Som du gjorde.
Det spelade ingen roll för dig om jag levde eller va död.
Död.
Fattar du? Du sket i det, du sket i mig.
Du sa nåt om att vara vänner. Du fattade inte ens va det betydde.
O du säger att du kommit ur psykosen.
Ha!
Eller menar du på fullaste allvar att jag inte betydde mer än så? Som en vän? Som en fd kärlek? Som din själsfrände som du brukade säga?
Ont är vad det gör!
Förbannat jävla piss ont.
Hela kroppen vill hata dig, mitt huvud exploderar av elaka saker du sagt till mig.
Nästan hela kroppen iaf.
Förbannade hjärta.
Jag hatar mitt hjärta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Chalin - 2 juli 2018 18:20

?????????????????????? OVER AND OUT ?????????????????????? ...

Av Malin Chalin - 21 april 2018 22:54

Jag minns hu du dansade ?

Av Malin Chalin - 21 april 2018 22:11

Jag minns hu du dansade ?

Av Malin Chalin - 2 januari 2018 19:08

Det är lite så det känns

Av Malin Chalin - 16 december 2017 04:28

https://youtu.be/A36lizh58Ag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards